En mysfredag

publicerat:   2013-04-19   21:23:07  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer



 
Lite B&J och datorn. Sen är livet completed efter en jobbig vecka! Haha, tänk vad lätt det kan va ibland :). Idag fick jag hem min andra avslutningsklänning, fick hem den ena igår, de är SÅ fina båda två vet knappt var jag ska ta vägen haha. Imorgon är klockan ställd på 8.10 för bodypump + 5km på löpbandet. På kvällen ska jag ut med Nora. En bra helg!







Postat av: Michelle

Ur snygg blogg! Lust att göra bloglovinbyte?
Btw: VIlken app använde du?<3

Svar: Tack! Ja men visst :D säg till när du följer mig!Jag använde GIMP - ett redigeringsprogram som går att ladda ner från internet! <3
Matilda Danielsson

2013-04-21   09:45:03
URL/bloggadress: http://michaanss.devote.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: