Kvällsuppis

publicerat:   2013-08-25   22:06:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



Från tidigare ikväll när jag var påväg hem från gymmet. Fint ögonblick jag lyckades fånga med min, nu för tillfället, Xperia-telefon ;)

Ligger nerbäddad i sängen och tänkte börja på mitt stora mål den här hösten, kanske kan någon liten filur som råkar känna mig lite där ute lista ut vad det kan vara. Ledtråd: kan inte slappna av. Ska därför försöka ändra det. Ska läsa så ofta jag kan, gå på regelbundna yoga-pass, (lära mig kolla på serier/film. Sätter detta inom en väldigt stor parantes. Somnar/gråter/stänger alltid av när jag ser på serier eller film... det har liksom aldrig funkat för mig). Sitter ni nu där ute och har några bra tips på böcker till en modeintresserad hopplös romantiker-filosof - skriv i kommentarsfälten!


Hoppas er helg varit bra, veckan som kommer ser jag fram emot väldigt mycket! Det råkar visst vara party mitt i veckan nämligen.










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: