Mitt 2013

publicerat:   2013-12-29   02:18:00  postat i:  "Skriverier"   1 kommentarer



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Slutade grundskolan för evigt, började träna som in i bomben (våras), åkte flyg i 11 timmar utan att resa mig upp. Haha. 


USA

Hur har ditt 2013 varit?

Ett otroligt kämpigt år. Slutet av nian var jobbigt, likaså nu i början av ettan. Men överlag; väldigt, väldigt lärorikt. Allting har ju två sidor, så är det verkligen, även fast det är svårt att tro i många situationer. Jag har lärt mig utav många misstag det här året!

Första skoldagen


Tror du att år 2014 kommer blir bättre? 
Definitionsfråga. Men ja det tror jag det kan.

Blev du kär i år? 
Det blev jag ♥

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
7 december + 25 oktober


Vad är din största framgång 2013?
Kärlek


Ditt bästa köp? 
Har börjat spendera pengar på bra saker överlag detta året (cred till mig!). Men kanske mina Palladium-kängor. Otroligt sköna, snygga och varma. Nästan Ugg-nivå på värmeskalan.



Palladiumkängorna

Vad spenderade du mest pengar på? 
Det vet jag inte! Kan tänka mig smink och diverse accesoarer såsom mina Raybans osv. 



Ångrar inte det här inköpet!


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut! Saker som man klarat av liksom, mål man har haft. Typ när jag sprang en mil i somras för första gången. Också när man märker att vissa vänner alltid finns där. Oavsett. Eller när nya ansikten dyker upp som finns där likaså.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
La la la - Naughty Boy, Counting Stars - One Republic, Pompei - Bastille, och Undressed.

Bästa minnet från 2013?
Karl Oskar dagarna. Wooho haha det var sinnessjukt crazy. Roligaste någonsin.

Karl Oskar-dagarna

Vem har du umgåtts med mest? 
Alice.


Jag och Alice innan niornas avslutningsmiddag

Har du haft ett förhållande under 2013?
Ja!

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Saknar? Nä.

Vad önskar du att du gjort mer? 
Sovit! Sover aldrig nu förtiden.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt negativa tankar.


Min första Victoria's Secret-produkt, från i mars

Favoritprogram på tv?
Idol!!!!!!!

Största musikaliska upptäckten?
Idol!!!!!!! Haha.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Åt jättegod lax på en restaurang med kompisar.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
Säkert, men inte någonting jag kommer på på rak arm :D.

Vad fick dig att må bra?
Många saker. Resan till USA i tre veckor med familjen i somras är en stor punkt, bara njöt och tänkte på allt och ingenting på andra sidan jorden, magiskt.



Glad i San Francisco

Vem saknade du?
Min kanin.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Hell yeah you go girl, men tänd inte brasan i förtid och ta inte heller ut oron i förtid - det enda som kan hända är att man taigt ut lyckan i onödan.








Postat av: FlizanLizan

Fina bilder :D

Svar: Tack ska du ha!!
Matilda Danielsson

2014-01-01   16:52:45
URL/bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: