en sån där mycket najs söndag

publicerat:   2013-02-24   12:53:32  postat i:  "Allmänt"   2 kommentarer











Postat av: Amanda

MATILDA JAG DÖR VART HAR DU KÖPT VÄSKAN HUR MYCKET KOSTADE DEN HUR LÄNGE SEDAN VAR DET DU KÖPTE DEN?!?!?!? SÅÅÅÅÅÅ snygg!!!!!!

Svar: Hahaha men den är skitbra!! Stor så att den rymmer träningskläder+dator osv. Från Gina faktiskt och kostade typ ingenting, 249 eller 299 var det! :D :D hoppas den finns kvar :)
Matilda Danielsson

2013-02-24   17:15:05
URL/bloggadress: http://amandalinneagrahn.blogg.se
Postat av: Amanda

Åhhhh måste kolla i Stockholm för här finns den inte. Får jag den när du dör annars? Grejen är den att jag senast igår smygfotade en tjej som hade exakt den där väskan för att jag skulle minnas den och kanske hitta den. O så lägger du ut den här bilden haha!!! :)

Svar: Ja, gör så! Annars går den väl att beställa från hemsidan? Annars kan du få den när jag dör absolut. Haha vad komiskt, vilken tur du hade då!!! :D
Matilda Danielsson

2013-02-24   21:22:50
URL/bloggadress: http://amandalinneagrahn.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: