lite frågor

publicerat:   2013-01-26   21:02:00  postat i:  "Skriverier"   2 kommentarer




Beroende av:
Vatten, läppbalsam, handkräm och nagelfil och hårborste (de sistnämda går jag aldrig utan).

Vad tror folk om dig?
Jag vet inte? Fråga dem? No idea.

Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår, kläder kanske... lägger oftast inte märke till komplimanger då jag får dem ganska ofta. Haha ;)

Brukar du skratta för dig själv?
Händer väl alla hoppas jag

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Det är ett standard-sms från morsan "Fika", får alltid sms när det är kek då jag är på mitt rum och inte hör om någon står på nedervåningen och ropar... för man dunkar ju musik liksom hehe.

Nästa mål i ditt liv:
Eh ja du? Är ganska nöjd med nuet så vet inte.

Hur svarar du i mobilen:
"Hallå" eller om det är typ Nora så säger jag "Sup" (=wazzup för er som trodde jag menade något annat)

Vem ringde dig senast?
Mami

Antal timmar sömn inatt:
12 <3333

Tycker du om din pappa?
Always been dadys girl.

Brukar du komma i tid:
Till lektionerna i skolan är det sådär, men det har blivit lite bättre i alla fall. Annars, alltid.

När mår du bra:
När jag surroundar mig med gott folk eller när jag bara är och allt är bra helt enkelt, simple as that. När det inte finns några problem på stjärnhimelen.

Hur känner du dig nu:
Väldigt tråkig. Sjuk.

Vanligaste färg på dina kläder:
Vitt, svart och så. Typ vanligt.

Favorit dryck på morgonen:
Vatten for life

När brukar du oftast gå och lägga dig?
22.00 men somnar tyvärr aldrig före 23 vilket knappt ger mig någon sömn alls

Är du blyg?
Nej det skulle jag inte säga. Kan vara lite tillbakadragen med nytt folk dock för jag tar väldigt lång tid att lära känna bara.


Vilken ålder har varit bäst hittills?
Lätt fifteen, men sexton ska fasiken bli bättre! Fyller ju snart också, ååh :D


En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Alltså, det förstnämda. Vill ju inte vara ensam med flygskillzen, det hade ju varit väldigt jobbigt och synd...


Är du rädd för någonting?
Bortsett från mina fobier ormar och sprutor, ingenting, så himla skönt. Allt löser ju sig så varför vara rädd.








Postat av: Felicia

Hejsan!
Gud vilken härlig blogg du har ! Skulle också vilja ha en men är så dålig på att skriva :P
Men du skulle nog gilla dem har två fantastiska bloggarna ! Riktigt roliga att läsa (:
http://matildarobertsson.blogg.se/
http://idasriesterers.blogg.se/

Ha en fortsatt trevlig helg! Ge tjejerna en chans Kram Felicia

2013-01-26   21:25:53
Postat av: Amanda

Haha!!! Såna där sms får jag också, det är ju omöjligt att höra när dom skriker nerifrån ?!?!?

Svar: Haha men eller hur, visst är det så! Mycket bättre att be dem skicka sms för då vet dem att man ser det haha ;)
Matilda Danielsson

2013-01-27   11:59:53
URL/bloggadress: http://amandalinneagrahn.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: