Workout

publicerat:   2013-07-21   06:18:00  postat i:  "Resor"   0 kommentarer



 
God morgon (god natt för mig)! Ligger i mamma och pappas säng med min syster Elin och äter popcorn. Innan var jag nere på gymmet och körde intervaller i 30 minuter + pyttelite styrka. Länge sedan jag kunnat träna pga att jag får ont i halsen varje månad typ. Ska se om det är behagligt väder i San Fransisco och vid Mammouth Lakes så att man kan ta en tur utomhus i springskorna. Allt jag har på mig ovan är dessutom nytt. Skorna är ett par Nike Free Run, superbra!

Imorgon: Death Wally och Mammouth Lakes. Efter två nätter där är det dags för San Fransisco. En vecka kvar nu, tiden går snabbt! Hehe saknar knappt något hemma. Bara mina kompisar ;).










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: