Midsommar när den är som bäst

publicerat:   2013-06-22   12:43:00  postat i:  "Limited edition"   0 kommentarer



Tro det eller ej, jag byggde en midsommarstång!


Såhär snygg blev den... och ja, vi dansade faktiskt kring den också. Väldigt mycket.

Vi gjorde fläskfilé och nypotatis till middag hemma hos Ebba!

Snygg-Ebba som skär första biten av tårtan Alice hade bakat.

Såhär såg då jag ut i går, plockade blommorna till min krans när jag var ute på en PW/löprunda på morgonen. Så den såg ut som den gjorde hehe. Bytte även klänning innan jag stack på kvällen till Ebba, till min klänning jag hade när jag konfirmerades.

Senare in på kvällen kom även Hanna och Nora. Älskar att umgås med dem man trivs bäst med. ♥


Läs även andra bloggares åsikter om Midsommar










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: