Min kommande USA resa

publicerat:   2013-06-28   19:32:00  postat i:  "Resor"   1 kommentarer



Som jag har berättat, åker jag och min familj till USA om 12 dagar (10 juli). Vi ska till västkusten och bila omkring mellan Los Angeles, Las Vegas, San Fransisco, Santa Monica, Grand Canyon, Arizona och så. Vi blir där i omkring 20 dagar! Vi har än så länge planerat in att åka till platser som Death Walley, Mammoth Lake, kolla in Googles huvudkontor och lite annat. Sen ska vi såklart shoppa :D. Massvis. Vi ska ha självklart ha wifi på alla olika hotell vi ska bo på, så se fram emot uppdateringar där ifrån! Lär bli riktigt häftigt!

Var i USA under lika lång tid för två somrar sedan, fast i Florida. Då besökte vi Orlando, Miami och Key West. Det är den bästa resan jag gjort hittills, men jag hoppas på att den vi gör i år blir ännu bättre! 

Många utav er läser säkert Angelica Blicks blogg. Hon var på de ställerna vi ska till nyligen. Lånade därför några bilder från hennes USA-tripp. Glöm inte att kika in på hennes blogg HÄR för att se mer coola bilder!


 
Death Walley


Vegas, baby!


Arizona (hmm ska vara svinhett där verkligen, typ 50°C)


Mammoth Mountain


Grand Canyon


Santa Monica - Venice Beach







Postat av: Anna

Åh vad kuuuuul. Jag var i Florida och åkte runt i orlando och Miami. Nästa år hoppas jag även att vi åker till Key west. Hoppas du får en bra och lyckad resa. Vilket jag är rätt säker på efter som USA brukar leverera härligt väder och massvis med saker att göra. Ser fram emot att läsa och kanske se bilder från USA!!

Svar: Vad roligt! Ja det hoppas jag också att jag får, stora förhoppningar! :D Självklart bjuder jag även på en massa bilder och inte bara text. Kram till dig!
Matilda Danielsson

2013-06-29   17:39:07
URL/bloggadress: http://annadalstrom.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: