Elsas Värld avsnitt 3 & 4

publicerat:   2013-11-06   19:36:00  postat i:  "Videor"   1 kommentarer




Äälskar onsdagar. Har varje onsdag, alltid klockan sju på morgonen när jag sminkar mig, sedan i mars månad, lyssnat på Michaela och Dashas podcast som alltid släpps vid denna tidpunkt och dag. När jag inte gått i skolan - som i somras, har jag t.ex. lyssnat på den när jag åkte bil genom Arizona. Häftigt. Tjatar ganska mycket om deras pod, men älskar den, älskar dem! Därför är onsdagar bäst.

Och nu har ju även Elsas Värld börjat med en ny säsong! Avsnitt 3 & 4 släpptes idag klockan 12.00. Perfekt ju? Om man har tid kan man ju kolla på lunchen? Här ovan har ni avsnitt 3! Tycker denna serien är riktigt rolig då jag inte är en person som gillar filmer, men i och med att dessa avsnitten endast är knappt en kvart långa så klarar till och med jag av att se dem. Somnar alltid/stänger av filmer för att de tar ju aldrig slut osv. Haha vet.







Postat av: therese

Hej, Kör en dagens blogg tävling på bloggen, det skulle vara roligt om du ville vara med!

kram /therese

2013-11-06   22:23:30
URL/bloggadress: http://ttessanliindgren.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: