Flower power

publicerat:   2013-11-21   14:48:42  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer



Jag just precis nu

Helloo peepz! Sitter i vårt nya fina uterum som tyvärr luktar lite olja för att vi oljat in vårt bord här inne :/. Aja. Tänkte skapa mig en ny pluggplats och dumpa sängen för en gångs skull, undrar hur detta går. Älskar att plugga i mitt rum i min säng! Men nice med lite omväxling också. Ska plugga tills det blir mörkt och sen ska jag springa lite med en podcast i lurarna - mysigt va? Hoppas ni har en bra torsdag! :D







Postat av: Rebecca&Mathias

Låter som en riktigt underhållande kväll! :) Ha en fortsatt fin Torsdag! :)

Svar: Tack!!!
Matilda Danielsson

2013-11-21   15:13:27
URL/bloggadress: http://twoplusone.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: