Jag, grisen

publicerat:   2013-11-26   17:53:10  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer



Kan vara en av de mest seriösa bilder jag tagit med min webcam. Seriösa alla andra måste vara då :-). Sitter och grisar mig med Oskar som chillar i bakgrunden. I måndags var detta. Finklädd och allt typ.

Ett stort SUCK kommer här. Tillängnat denna vecka </3. Skrev världens sämsta privatjuridik-prov idag. Har världens svåraste matteprov imorgon. Har världens hemskaste jävla fystest (!) på torsdag. Skolan vill du döda mig eller? 

I sådana här stunder saknar jag allt jag inte har just för stunden. Så typiskt. Vill typ bara krypa ner bredvid en bra person och aldrig mer stiga upp bara för att jag är så trygg och ingenting kan ens bli lite bättre då. ♥







Postat av: Rebecca&Mathias

Hoppas det går bra på matte provet i morgon! :) Ha en fortsatt fin Tisdags kväll! :)

Svar: Gick sådär hehe!! Detsamma!
Matilda Danielsson

2013-11-26   18:00:20
URL/bloggadress: http://twoplusone.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: