Kängor

publicerat:   2013-11-22   16:53:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



Var uppe på Samarkand en snabbis när ProCivitas fotbollslag för Växjö spelade mot ProCivitas Malmö, och vi egentligen skulle vara och titta klart. Men var svinkallt i hallen där de spelade såå kände att jag blev tvungen att åka och kolla på lite vinterskor istället. Ska köpa dessa på söndag. Visar er en bättre bild då!

Fredag!! Har inte haft några som helst fredagskänslor idag konstigt nog. Hade ett svårt semenarie-prov så var kanske lite därför, gillar inte att ha prov på fredagar haha (okej vilken dag som helst är ju o-nice, dock). Imorgon ska jag se Hunger games - Catching fire! Minns inte första så bra så kommer sitta och korsförhöra mina vänner i biosalongen. Stackars dem. Men har förberett dem. Kan inte hålla tyst när jag kollar på film, är alltid den som blir tillsagt av halva salongen med "Kan du hålla tyst en skund eller?" Svar: sry :/. I can't. Då somnar jag.

Måste göra mig i ordning nu, har precis lagt undan en massa uppgifter vi har i skolan som jag blev tvungen att kolla lite på och även slutföra. Ska iväg senare! Ha en nice kväll, ska försöka höra av mig imorgon någon gång... hum. Aja. Hehe.










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: