8th class

publicerat:   2013-10-16   16:17:00  postat i:  "Bilder på mig"   1 kommentarer



Jag för två år sedan... Hehe


Oh no har börjat bli krasslig, peppa peppa ta i trä och håll tummarna för att jag inte blir värre. Endast lite förkyld, trött och ont i huvudet idag. Vill inte få halsont, värsta som finns för jag blir aldrig frisk från det verkligen, var ju sjuk i ett halvår senast...  Annars, har jättejättejättemycket att göra. Verkligen. Är värsta grinig i dag så bäst att jag tar tag i allting nu annars kommer jag bryta ihop haha, var så trött i morse att jag inte hann göra typ hälften av det jag brukar. Snoozade 30 minuter (händer aldrig ska jag säga er) och hann inte ens bädda sängen eller slänga sovkläder i tvätten or something like that. Som det kontrollfreak och perfektionist jag är. Nåja vi höres gott fölk.







Postat av: Jullan Svensson - Foto, Träning, Vardag & MODE.

gud vilken fin bild!
Hoppas du haft en bra dag.
kram <3

Svar: Tack ska du ha!Detsamma! :D Kram <3
Matilda Danielsson

2013-10-16   17:55:49
URL/bloggadress: http://www.svenssonjullan.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: