Ett morgontips

publicerat:   2013-10-23   08:00:00  postat i:  "Tips"   0 kommentarer





Älskar Paulina. Hon är så rolig, rosa dieten eller "barbie-dieten" är något som lever efter i matväg vilket innebär att hon bara äter rosa mat. Hur roligt. Tänkte att jag skulle börja med clementindieten från och med i dag. Menar, HUR gott ÄR inte clementiner. Menar ju det. Menar ju då inte att jag ska sluta äta vanligt käk, utan menar på att jag ska ta clementin som ett standard-snack när jag är sugen på något. Inte för att det är nyttigt utan för att det är det bästa jag vet (efter choklad, men skulle jag äta choklad heela tiden så skulle jag nog må illa). Clementiner passar när som helst. Äter man typ tio stycken blir man ju mätt också. Åt nyss två, ska hämta en till för det mättade inte med två. Kanske inte räcker med tre heller men då tar jag några till, pappa handlade nyss upp hela kylen så har nu fullt av dem, tack liksom. Gör vardagen lite roligare people, kom på en rolig diet. 










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: