Lite boostie

publicerat:   2013-10-04   23:50:00  postat i:  "Boost"   0 kommentarer




Ska försöka göra lite mer pepp-inlägg. Vet att alla tycker om det! Tänkte svara på lite frågor och vända ut och in på mig själv lite granna.

Vad tycker du om med dig själv?
Att jag är självständig och aldrig är i beroende av någon. Aldrig någonsin.


Din sämsta egenskap?
Nu vet jag inte om detta tycks vara en dålig egenskap. Men jag är inte så snäll mot mig själv i många lägen, brukar ofta prioritera kompisar eller andra nära och kära framför mig själv. Kan hända att jag tappar bort mig själv och det slutar i alla lägen KAOS. Alltså jag gör saker jag inte borde. Glömmer att lyssna på mig själv helt enkelt.


Har du varit kär på riktigt någon gång?
Eftersom jag aldrig haft en fastställande pojkvän - jag har haft känslor, starka sådana, men riktigt in love har jag aldrig varit. Faller lätt och glömmer lätt. That's me.


Sover du hellre själv än tillsammans med någon?
Alltså sorry men har svårt att sova om jag delar säng med någon haha! I samma rum tycker jag om. Typ vakna och veta att någon annan är i samma rum. Det är klart det är hur mysigt som helst att dela säng dock...

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Säger nej här? Har i alla fall själv aldrig varit med om detta? Menar, riktig kärkel växer fram. HATAR att tvinga fram någonting. Samma sak med äkta vänskap. Man kan inte tvinga fram vänskap eller kärlek - den växer ju fram. Ska man tvinga sig in i någonting missar man någonting på vägen. För dit kommer man senare - om det då är kärlek det är, om inte så slutar det ju där. Mina vänner som står mig nära idag har jag varit bekant med ett bra tag innan vi blev så här nära.


Vem vet allt om dig?
Bara jag själv. Annars vet mina närmsta vänner väldigt, väldigt mycket. 

Vem av dina vänner bor längst ifrån dig?
Julia, min barndomsvän jag känt sedan jag var en halvmeter lång. Saknar henne ♥


Vem står dig närmast?
Alice och Nora.


Var bor du och trivs du där?
Växjö. Ja! Vill såklart flytta till en storstad senare, men trivs som 16 åring här!

När mår du bra?
När jag är inne i en bra period. Är en period-människa. Kommer in i dåliga perioder ibland och ibland i bra helt enkelt. Det beror väl på allting, vad som händer i mitt liv helt enkelt.


Har du någon gång gjort något riktigt dumt/ångrat dig väldigt mycket? 
Klart jag har! Du med! Men det är detta som gör oss. Hur fan ska du veta att killen är rätt om du aldrig träffat någon idiot. Gör man aldrig fel kommer man aldrig inse vad som är rätt. Jag ser alla misstag man gör som en bro till någonting bättre. Nästa gång blir det ju dubbelt så bra om du har erfarenheten i bakhuvudet.











Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: