Livsfarlig

publicerat:   2013-10-02   17:51:00  postat i:  "Outfits"   1 kommentarer



Skjorta från USA

Heej. Idag mår jag bra! Idag är jag glad. Som förutspått då. Proven gick bra och jag har nästan glömt hur glad man är efter att man gjort ett matteprov. Alltså den känslan är väldigt svår att beskriva - väldigt creepy lycka som uppstår. Nu ska jag prova klänningen till Lund + mina nya ilägg till pumpsen. Och packa väskan. Duscha. Förinställa något inlägg. Typ så! Bloggar på fredag när jag vaknat, kommer hem typ klockan fyra på natten så lär nog sova ett tag på fredagen, mm. Bara så att ni vet liksom. :D







Postat av: elin wahlberg

vilka fina bilder!

Svar: Tack så mycket :')
Matilda Danielsson

2013-10-02   21:25:28
URL/bloggadress: http://elinwahlberg.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: