Supermüsli & supergröt

publicerat:   2013-10-21   22:07:00  postat i:  "Tips"   1 kommentarer



          
Har ni testat Paulúns supermüsli eller supergröt? GÖR DET. Gröten har jag ätit i några veckor nu och igår när mamma köpte fel (dvs råkade köpa müsli i stället för gröt...) så testade jag müslin också. Båda är verkligen suupergoda! Har än så länge bara testat kanel och äppel-smaken. Finns ju några andra, typ blåbär och så. Ska smaka blåbär i morgon bitti tänkte jag! Upptäckte gröten på Coopförsta gången när jag skulle handla käk innan jag gick på bio med Nora för ett par veckor sedan. Vilken tur då :D.

Imorgon ska jag föreläsa om feminismen med Josefine och Emma - önska mig lycka till... Hehe jag läste faktiskt att i mitt horoskop denna vecka så stod det att jag skulle ha tur om jag hade presentationer av något slag denna veckan. Har ju två stycken, hoppas på det bästa! God natt peepz!







Postat av: erica björkander

visst är dom goda!!!

Svar: Verkligen!! :D
Matilda Danielsson

2013-10-25   17:18:47
URL/bloggadress: http://bjoorkander.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: