Me visiting a new city

publicerat:   2013-09-20   20:54:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



Jaa... Efter 2 timmars försening anlände jag till ett soligt Lund. Springandes genom hela stan för att hitta till Chicys butik. RUNT hela stan, inte genom stan, förresten. Navigatorn på mobilen trodde jag var en bil nämligen så fick ju gå vid bilvägen vilket fan tog 40 minuter ungefär, skulle ha tagit 10 minuter om jag genade genom stan i stället. Hann fram en halvtimme innan butiken stängde och fick med mig en tröja hem, skitsnygg är den, visar den snart! Butiken var i alla fall superfin och den kommer jag att besöka fler gånger. Imorgon ska jag köpa svarta jeans, en höstkappa och lite så. Nu ska jag fortsätta att kolla på idol här på hotellrummet, måste hitta min favorit nu. Har ju inte gjort det än! Hoppas ni har en trevlig kväll ♥










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: