Swallows

publicerat:   2013-09-25   19:23:00  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer



ÄLSKAR min kimono. Det är små, vita svalor på den dessutom, så fint. Den köpte jag på H&M för snart två år sedan måste det vara.

God kväll! Idag kunde jag äntligen springa utan att få kramp i min inflammaerade del av magen, har ju vant mig vid med den känslan för att jag har haft det så länge. Men med några tabletter jag fick utskrivna av läkaren så verkar det hjälpa! Vilken tur. Var så skönt att bara få springa utan att tänka på att ha ont. Gav mig ut på en 5-km runda varav 1km i början var powerwalk följt av 4km löpning i slutet. Roligt roligt!:D

Imorgon blir en härlig dag, har företagsekonomi på två lektioner då engelskan och företagsekonomin samarbetar just nu fram tills måndag då vi ska försöka sälja vår produkt till en jury på skolan. Allt är egentligen på skoj men vi skulle få testa på det här lite, innan vi startar riktiga UF-företag som vi kommer att göra i tvåan. Längtar så mycket!

Puss ♥ glöm förresten inte att lyssna på Micha och Dashas pod de släppte idag med Petra Tungården som gäst! Här hittar ni den!







Postat av: Tess

Grymt fin! :) Kram

Svar: Tack :) :)
Matilda Danielsson

2013-09-27   10:55:37
URL/bloggadress: http://tesswaltenburg.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: