DIY med kopparspray

publicerat:   2014-08-12   16:37:00  postat i:  "Tips"   1 kommentarer



 
Köpte med mig en flaska kopparspray från Panduro idag efter jobbet, titta så fint det blev när jag sprayat lite på en lampfot samt några ljuslyktor (plus ett halsband faktiskt)! Ett stort tips till er där ute som tröttnat på trista färger i hemmet och vill ändra på det lite. Finns såklart andra färger också, typ silver, om man hellre gillar det. Tycker om roséguld/kopparfärg jättemycket dock så valde det. Nu måste jag skynda mig som attan. Ska på spinning och CX och har inte ens tagit på mig eller ätit mellis... Hehe i sista minuten som vanligt. Puss!







Postat av: ❤ BAMBI ❤

snyggt det blev :D

Svar: Tack eller hur!!
Matilda Danielsson

2014-08-12   22:04:19
URL/bloggadress: http://fames.se/bambi



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: