För ett år sedan...

publicerat:   2014-08-20   13:21:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
När jag hade fått min Mac och var överlycklig haha!
 
 
En outfit den 23 augusti 2013. Vad hände med vädret, SVERIGE?
 
Jahapp då var dagen kommen. Dan före dopparedan. Dan före skolan börjar det vill säga. Fast är inte så opepp på den här terminen ändå faktiskt. Tycker mer synd om alla nya ettor, det är jobbigt och börja gymnasiet på många olika sätt. I alla fall om man inte känner någon i sin klass, like I didn't. På så vis är jag glad över att jag börjar andra året imorgon! :D Idag har jag vaknat tidigt (och varit så trött att jag inte pallade va vaken mer) på grund utav att jag väckte min kille som skulle till skolan. Somnade därmed om till 10.30... Hehe. Strax ska jag laga mat och sen packa gymväska, ska på stan + träna + ha grillkväll med klassen. Nu kör vi!










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: