Godmorgon-talk!

publicerat:   2014-08-16   09:02:00  postat i:  "Boost"   0 kommentarer



 
Fastnade för den första bilden riktigt mycket. Tycker den är så sann verkligen, vad vore vi om vi inte kunde vara lite crazy emellanåt? Vad ska vi då berätta för roligt när vi sitter med våra egna barn och barnbarn i framtiden? Och ifall man begått någonting man inte är så stolt över, vilket jag absolut tror alla gjort någon gång, är det bara en sak man kan göra: lära sig utav det. Men var inte rädda för att go crazy när ni känner för det, sålänge det inte skadar någon eller någon far illa av det. Blir det sen fel, då lär du dig av det i stället! Mitt favvocitat må nog ändå vara "du ångrar aldrig någonting du gjort, bara det du inte gjort", det speglar sig ganska bra på mig tycker jag, försöker alltid ta alla chanser, för vad kan egentligen gå fel? Har redan varit med om sjuka grejer jag aldrig trodde för några år sedan men jag ångrar ingenting av det ändå, för det har gjort mig till den jag är idag. Jag har ljugit mina föräldrar rakt upp i ansiktet, rymt hemifrån när jag fick order om att stanna hemma, varit så ledsen och arg att jag suttit och gråtit i en skog, varit vänner med fel personer för mig, men vet ni? Det är misstag vi alla gjort. Idag ser jag på det som förflutet och saker jag kommer (och faktiskt redan gör) skratta åt senare. Så stå upp för er själva och gå er egen väg, men glöm inte att vara lite galen emellanåt också. Det är faktiskt viktigt. /Den riktiga Matilda som egentligen är en liten rebell och väldigt... intelugn.










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: