Hello sunshines out there

publicerat:   2014-08-17   19:18:13  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
Jag idag! :D
 

Hej! Hur mår ni en söndag som denna? Här i Växjö är det alldeles rått och kallt, fryser till och med inomhus, fick tända lite ljus innan. Min dator var iskall när jag tog upp den nyss haha! Vi får hoppas på att hösten inte kommer redan, vill inte lägga undan sommarkläderna än...? Har knappt börjat handla höstkläder ju! Tänkte förresten berätta för er att jag och en kompis har startat ett nytt instagramkonto där vi säljer kläder, som en bloppis helt enkelt! Är ni intresserade, klicka er in där HÄR! Nu ska jag lägga upp några plagg där! Vi hörs imorgon, kramis och hoppas ni har haft en bra helg ♥










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: