Måndagsförmiddag och spinning

publicerat:   2014-08-18   13:41:05  postat i:  "Outfits"   1 kommentarer



 
Jacka, skor och t-shirt Nike / tights Adidas / vattenflaska SOC
 

Hejhej! Gick upp vid lite över tio idag då jag ställde klockan, åt frukost och fick en snap av Emma som undrade om jag ville med på spinning en timme senare. Skulle ändå till gymmet och köra kondition hade jag tänkt, så det passade superbra! Kan ju inte springa på grund utav att när jag rör överkroppen fram och tillbaka (vilket jag gör när jag springer) så får jag ont i magen. Men spinning passar perfekt! Nu ska jag laga lite mat, är superhungrig. Puss!







Postat av: Agnes

Riktigt snygg jacka!

Svar: Tack så mycket!:)
Matilda Danielsson

2014-08-18   14:01:30
URL/bloggadress: http://agnesbjurek.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: