Melerat med tankar

publicerat:   2014-08-21   19:08:00  postat i:  "Inhandlat"   0 kommentarer



 
Hej! Ligger utmattad i sängen just nu... jobbigt att gå upp tidigt när det var så pass länge sedan nu! Efter ett par timmar i skolan gick jag med Emma till stan och köpte denna koftan ovan. Har lite hat-kärlek till den då jag har svårt för kragen, tror dock jag ska behålla den. Kragen är inte så stor när man har på sig den och man kan lägga den på olika sätt också, hehe. Behövde verkligen en kofta, äger typ endast en annan som jag använder. Måste köpa fler... HÄR är en bättre bild förresten.
 
Annars då? I mitt huvud just nu pågår en debatt om varför jag ens studerar det jag gör, vad vill jag med min utbildning? Vill typ blogga genom hela mitt liv och har egentligen inte någon aning om varför jag går ekonomi, läser den här jävla svåra matten och ni vet vad. Men jag får hoppas att, någon gång i mina äldre dar, ser jag stolt tillbaka och klappar mig själv på axeln och tackar mig själv för att jag pallade dessa jobbiga och (vad jag känner just nu) helt meningslösa ämnen. Jag får hoppas det i alla fall. Det är så jobbigt att plugga när man inte vet vad man vill bli, så mycket lättare för er som har specifika mål. 










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: