Några alternativ till Primeboots

publicerat:   2014-08-15   09:08:00  postat i:  "Mode & kläder"   0 kommentarer



 
 
1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR / 4 HÄR
 
Någonting jag tycker är snyggt på hösten eller vintern är den höga, svarta skinnstöveln. Den passar till jeans, kjol och klänning samtidigt som den värmer benen ifall man fryser om dem. Vet dock inte om jag kommer kunna ha en sådan här stövel i 15 minusgrader, fryser otroligt mycket om mina fötter jämt nämligen. Jag äger ju inga höga stövlar så känner att det är dags att köpa ett par nu dock :). Ovan ser ni ungefär samma modell på sko, fast i olika prisklasser, allt från nästan 4000 till bara 600. Vi får se vilken av dessa ovan jag väljer... Visar er när jag köpt ett par!










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: