Podcast, jobb

publicerat:   2014-08-14   15:15:00  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer



 
Jag idag, typ. Satte upp håret precis innan jag tog bilden på grund utav att jag tänkte måla lite snart!
 

Hej! Har precis lyssnat klart på Bingo och Katrins senaste podcast, alltså älskar dem så mycket. Hur roliga är dem inte? Känner igen mig i Katrins värderingar ganska så mycket men även i Bingos ibland, himla kul haha. Saknar dock Michaela och Dashas podd som just nu har uppehåll :(. Hoppas på att de kommer tillbaka snarast! Nu ska jag leta upp något fint och måla, så länge sen jag målade med promakers. Ska bli kul! Ha det så bra <3.







Postat av: ❤ BAMBI ❤

sv: Jag älskar också päls haha! Men jag har bara en pälsväst faktist och börjar tröttna på den så måste köpa en ny haha! ;D Kram /Bambi

2014-08-14   19:16:59
URL/bloggadress: http://fames.se/bambi



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: