Klassfesten 2.0

publicerat:   2014-12-28   18:41:00  postat i:  "Allmänt"   2 kommentarer



 
 
Några foton vi tog innan det bar av till Isac!
 

Igår var det klassfest hos Isac, mycket fartfull och konstig kväll på många håll. Trevligt var det och träffa alla i alla fall även nu på lovet, nu efter ett och ett halvt år har vi blivit mer likt en familj och det tycker jag är jätteroligt. Mer gemenskap liksom, det är viktigt oavsett om det är i en klass eller på jobbet. Så att man trivs, menar, vi går ju med varandra varje skoldag. Att inte trivas där vore hemskt. Nu ska jag iväg till Tobias för att sova där. Har dunkande huvudvärk efter inatt antar jag, som inte släpper... Det var så länge sedan jag festade, min kropp orkar inte längre haha. 
 
Vi hörs imorgon finisar <3







Postat av: Oslofru

Så härliga bilder ;D

Svar: Tack!:D
Matilda Danielsson

2014-12-28   19:43:16
URL/bloggadress: http://www.oslofru.com
Postat av: Ebba

Hur och var redigerar du dina bilder? :)

Svar: I Gimp faktiskt, går att ladda ner gratis från internet, googla bara!:) Tutorials finns på youtube :)
Matilda Danielsson

2014-12-28   20:58:01



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: