Busy doin nothin

publicerat:   2014-02-24   17:41:02  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer




Har haft sudiedag idag och har pluggat heela dagen förutom när jag åkte in till stan i tio minuter för att kolla på en marmorplast-rulle till mitt rum, som var slut fortfarande :-(. Igår var vi några tjejer hos Lina och hade en liten bjudning där, ett litet knytkalas blev det. Alla hade med sig något, vissa bakade och så. Spelade frågesportspel där jag och Marija kom på delad första plats, riktigt mysig söndagkväll. Imorgon är det en kort dag i skolan och sen ska jag träna och va med my love. Casual tuesday, helt enkelt. Har sjukt mycket arbetsbelastning i skolan just nu, inte ens fått vila under lovet från allting... nåja. I helgen ska jag iväg och sen blir jag ett år äldre ju på söndag! Puss.










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: