COCO & YSL

publicerat:   2014-02-10   19:33:20  postat i:  "Kreativt"   1 kommentarer




God kväll :D. Igår var jag kreativ och målade dessa med hjälp av inspirationsbilder på logotyper från weheartit. Satte sedan upp de på min vägg och här har ni resultatet. De är målade på fri hand med vanlig vattenfärg och en väldigt klumpig pensel, Chanel-tavlan ska vara lite slarvig i logotypen, tyckte det var charmigast så. Ylves Saint Laurent-tavlan blev jag riktigt nöjd med! Classy och ett tips för er kreativa och händiga människor där ute.

Jobbig vecka framför mig, kommer till och med få skippa en skolfest på grund av omprov dagen efter och börjar klockan åtta. Längtar till fredag dock! Har fixat present åt min prins också, helt perfekt! Ska ut och äta, gå på bio och äta choklad på kvällen ♥ det kommer bli så mysigt. Hoppas ni har haft en bra måndag. Ett grattis till min vän Josefine som fyller år idag slänger jag in här också, grattis finis!







Postat av: Jennie studerar i Los Angeles

OH så snyggt!!! vilken supergrym idé:D!

Svar: Visst!!
Matilda Danielsson

2014-02-13   23:08:13
URL/bloggadress: http://jsjolin.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: