En dag, inte som alla andra

publicerat:   2014-02-06   19:55:54  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer




Mitt röda öga från förra veckan, uggs<3, "on wednsdays we wear pink" aka mean girls, jag och Jossan som är så jävla fula, bild tagen på mitt nattduksbord en morgon när jag och min kille sovit där hehe :-), jag och Twixen igår


Today is not a standard day, det är en annorlunda dag idag. Märker verkligen att jag har världens bästa klass. vi är så nära varandra och så har vi bara gått tillsammans i ett halvår? EP1b ♥ Imorgon är det en fin dag för det är månadsdag för mig och ma boyfriend! Och alla hjärtans dag om en vecka, han ska få en superfin present hehe. Spännande! Ha en bra kväll fint folk.







Postat av: freja

hur länge har ni varit tillsammans imorgon då ? :D grattis i förskott!

Svar: Två månader!! :D Tack!
Matilda Danielsson

2014-02-10   20:03:22
URL/bloggadress: http://frejamarley.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: