Escada - Born in paradise

publicerat:   2014-02-03   17:24:00  postat i:  "Tips"   3 kommentarer



 


Den här luktar såå gott(!) Har haft "Taj sunset" och "Cherry in the air" från Escada tidigare men tycker nästan att denna luktar allra godast. Vill verkligen ha den här som en vår- och sommardoft! Perfekt till vardags, uppfriskande och fräsch doft tycker jag. Åk och lukta! ;)

Då var det återigen en ny vecka, första veckan i februari, det går ju undan nu, snart vår! Älskar våren mest av alla årstider, fyller år (hehe) och dessutom älskar jag längtan efter sommaren. Det är någonting med just längtan, visst är det så? Att man liksom ser sommaren framför sina ögon. Köpte förresten en vas till mitt rum förra veckan, ska visa den för er så fort jag köpt blommor till den. Hehe. Nåja, idag är en sådan dag jag måste prioritera bort lite saker tyvärr, men så blir det ibland. Man kan inte alltid göra allting samtidigt, även fast jag alltid tror det... hoppas ni fick en bra start på veckan i alla fall! ♥







Postat av: Elsa Ohrås

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)

2014-02-03   17:28:14
URL/bloggadress: http://ohras.blogg.se/
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

såå fin blogg du har!

-Lust med ett bloglovin byte? Kram

Svar: Hej, tack! Absolut, säg till när du lagt till mig!! :D
Matilda Danielsson

2014-02-03   17:29:02
URL/bloggadress: http://olivias.webblogg.se
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

följer dig nu, säg gärna till när du följer mig! kram

Svar: Nu följer jag dig!:-) Kram
Matilda Danielsson

2014-02-04   19:43:05
URL/bloggadress: http://olivias.webblogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: