Stones

publicerat:   2014-01-18   13:13:00  postat i:  "Foton"   0 kommentarer



Fint

Gick och la mig tidigt igår och sov länge så är riktigt utvilad - skönt! Gjorde mig en supergod frukost också, en hallonsmoothie och två rostade mörka bröd med ost. Sen dricker jag alltid 20ml bloutsaft till frukosten varje morgon, det stärker immunförsvaret och ger vitaminer. Har druckit det hela hösten och hör och häpna, har inte blivit sjuk alls så mycket som vanligt! Testa på det! :D 

Blir lugna dagar denna helgen vilket är ganska skönt i och med att vi har så mycket i skolan, behöver verkligen vila upp mig på bästa sätt. Så denna lördagskväll ska jag tillbringa hos den jag tycker om allra mest! Ha en bra lördag, vi hörs snart!










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: