Det handlar om dig

publicerat:   2014-07-29   09:42:00  postat i:  "Tips"   0 kommentarer



 
Läs. Boken. 
 
Alla som passerat tonåren, varit (eller är) så pass kär så att hjärtat håller på att pumpas ut ur bröstkorgen, festat i form av kaosartat och ljugit för sina föräldrar för att man tror att dem inte fattar någonting, fast de tydligen gör det - kommer att känna igen sig i denna bok och därmed aldrig, aldrig vilja sluta läsa den. Tro mig. Jag är väl en hopplös romantiker av alla slag och föredrar kärlek överallt annat på denna jord, för utan den skulle vi dö. Men. Jag ljuger inte när jag erkänner att jag både skrattade och grät måånga gånger under läsningen av Det handlar om dig, mitt under min flygtur från och till USA för en månad sedan. 
 
Ni hittar den på barnhyllan i närmsta bokhandel. Varför den ligger där förstår jag inte, jag fyller arton om ett halvår och går till barnhyllan och handlar böcker? Cool kids die young.










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: