Shopping USA del 1 - träningskläder

publicerat:   2014-07-04   23:51:00  postat i:  "Inhandlat"   0 kommentarer



 
Sportbh Victorias Secret (världens bekvämaste och ger så fint lyft), jacka Nike, linne Nike, T-shirt Nike, 3 kvarts löpartighs Adidas, skor Nike - köpte även ett linne från Adidas jag glömde ta med hehe.

Har precis kommit till Virginia Beach och ska bo här tills onsdag om jag inte har fel. Sjukt fin utsikt över havet har vi här! Ska pressa satan sista dagarna nu då vi inte har haft tid att göra det innan speciellt mycket. Shoppingen är nästan avklarad och jag har spenderat 4-5 tusen tror jag, what to do when you are in Amerika liksom. Ska visa min klocka snart också, Marc Jacobs! Hoppas ni mår braa. Jag längtar hem!
 










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: