Shopping USA del 3 - dusch & lotion

publicerat:   2014-07-13   00:26:00  postat i:  "Inhandlat"   0 kommentarer



 
Duschcrème, hudlotion samt bodyscrub Från Bath & Body Works och Victorias Secret

HEJ ligger i min alldeles egna säng nu och bloggar, länge sedan den kombon skedde! Kom hem igår efter att ha varit vaken i ett dygn pga att jag inte kunde sova på flygplanet... Resan gick bra trots att jag inte gillar att flyga. Väl hemma packade jag upp väskorna direkt och slängde allt i tvätten (ja allting även det jag inte använt, klarar inte av att bära kläder som legat 3 veckor i en resväska...), somnade sen vid sju på kvällen någon gång och sov till sju nästa morgon. Har fotat allting också som jag handlat, förutom min klocka! Så det lär ploppa upp några inlägg till här om shoppingen. Men det skadar väl inte antar jag ;). 
 
Imorgoon ska jag äntligen få träffa min prins. Har aldrig i hela mitt liv längtat efter någonting så här mycket. Om jag känner mig själv rätt kommer mina ögon spruta av glädje ♥










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: