Avslutningssandaler

publicerat:   2014-06-04   11:09:05  postat i:  "Allmänt"   2 kommentarer



 
Kommer att ha dessa på skolavslutningen om exakt en vecka(!). De är från Nelly och det är ett par Friis & CO-sandaler. Hoppas de passar, 37 fanns inte kvar så fick beställa ett par 38 men det ska nog fungera hoppas jag. Annars vet jag inte vad jag gör dvs, ligger ju mellan 37 och 38 men nåja det löser sig. Tror de kommer passa fint till min klänning!
 
Sitter just nu i soffan hemma och väntar på att klockan ska ticka hehe. Hade muntliga nationella i matte tidigt i morse och sen hade vi en lek-lektion på privatjuridiken, nästa lektion börjar 13.35 så stack hem. Ska laga lite mat om en stund tänkte jag. I eftermiddag ska jag och Emma på tabata (hoppas hon ska med)! Är inte förkyld längre så kan träna lite igen, skönt. Det är väl denna dagen ungefär! Imorgon kanske jag drar och utövar någon slags träning direkt efter skolan då vi slutar vid lunch, får se. Sen är det iprincip slut, allting!! Inga fler lekitoner förrens i höst omg. Har bara matte nationella kvar på tisdag men det orkar jag knappt plugga till. Annars är jag hyfsat nöjd med mina prestationer i ettan och jag är redo för ett fett jävla sommarlov. 







Postat av: MADDISENJ.SE

Vilka snyggingar!

Svar: Ja visst!!
Matilda Danielsson

2014-06-04   12:14:02
URL/bloggadress: http://maddisenj.se
Postat av: isa

riktigt najs!

Svar: Tack :)
Matilda Danielsson

2014-06-05   09:40:53
URL/bloggadress: http://isabyl.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: