BUS

publicerat:   2014-06-01   21:05:33  postat i:  "Tips"   0 kommentarer



 
Mina brun-utan-sol-produkter! Den jag använder till kroppen är från Loréal och den på bild 2 använder jag i ansiktet och den är Kicks egna. Funkar perfekt när solen inte visar sig tillräckligt... men man ändå inte vill va ett lik så att säga. Dessa ger en gradvis bränna vilket jag tycker är bra då du inte "råkar" bli superbrun på ett ställe ex. utan det jämnar ut sig finfint. Färgen kommer liksom efter några timmar och sen får du smörja/spraya 2-3 gånger i veckan för att färgen ska hålla sig! Minns inte vad dessa kostar men dessa BUS-produkter tycker jag absolut är värda sina pengar, de är inte dyra.
 

Hej hej hej! Ännu en vecka som lider mot sitt slut... shit! Imorgon ska vi få fika första lektionen vilket gör hela dagen haha, även få tillbaka våra nationella prov i svenska och antagligen engelska också? Är som vanligt jättenervös då jag i svenska vill nå högsta kriterierna och i engelska siktar jag dock inte lika högt, men skulle inte va kul med omprov eller liknande. Hoppas på det bästa! Sista veckan med riktiga lektioner är detta i alla fall. Nästa helg ska jag iväg med min kärlek lite och tills dess längtar jag redan. Hoppas ni mår bra!










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: