Dimanche

publicerat:   2014-03-23   22:53:00  postat i:  "Outfits"   1 kommentarer




Från i lördags! /Kappa Mango, klänning Mango, halsband Snö of Sweden + min nya säng som ni skymtar!

Hejsan svejsan! Har ni haft en bra helg? Det har jag. Ska visa lite av den imorgon har jag tänkt. Nu måste jag skynda mig och springa ner för att hämta lite nattmat, sen blir det att sova! Ny vecka väntar. Blir en skön vecka tror jag, wie! Har bara en lektion på tisdag, slutar klockan 10.00... Efter det ska jag träna och sen hem och laga mat och vänta på min pojk som kommer när han slutat. Vi hörs imorgon, puss!







Postat av: Anonym

snygg kaappa :)

Svar: Tack!:)
Matilda Danielsson

2014-03-23   23:33:27
URL/bloggadress: http://rebeccamikaelsdotter.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: