Marmor

publicerat:   2014-03-20   21:36:00  postat i:  "Kreativt"   1 kommentarer




Marmorklädda hyllor i mitt rum! Så fint. Ni hittar en "marmor-plastrulle" på Panduro för 66 kronor.

Hej hej heej! Sitter med nymålade fancy naglar och ska hoppa in i duschen strax. Snart är denna veckan över, shit orkar inte ens hur snabbt det går nu! Imorgon direkt efter skolan ska jag träna och gå på ett möte. På lördag åker jag till min pojke och tillbringar resten av helgen där. Imorgon ska jag förresten visa er en ny, fin kofta jag handlade idag! Godnatt ♥







Postat av: Elaine på Inredligheter

Så snyggt med marmor! Vore kul o se hur de såg ut i rummet :)

Svar: Ja det är superfint! Det kan jag fixa om du vill, dyker nog upp i helgen :-)
Matilda Danielsson

2014-03-20   21:50:12
URL/bloggadress: http://inredligheter.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: