Tips på webshop // HUNTED DREAMS

publicerat:   2014-05-12   15:51:00  postat i:  "Mode & kläder"   1 kommentarer



 
För några veckor sedan hittade jag en ny webshop som jag fastnade för DIREKT verkligen. Ni hittar den här och den heter Hunted Dreams. Webshopen är australiensk och allt shippas från Australien (vilket dock kan innebära tullavgifter), men priset på varorna är jättebra. Har beställt min skolavslutningsklänning därifrån och den liknar den längst till vänster här ovan lite, lite. Den är i alla fall en av de vackraste jag sett på länge, så somrig. Visar den när jag fått hem den! Ska beställa ett par skor från Nelly också antar jag, men det gör jag senare när jag bestämt mig för vilka skor jag vill ha. Just nu lutar det mot ett par vita sandaler faktiskt, trivs inte så jättebra i klackar och använder de allt för sällan!:-) 
 
Hoppas ni haft en bra start på veckan <3







Postat av: Clara

Riktigt snygga! Men den längst till vänster finn på Nelly, iaf som liknar i olika utformningar :)

Svar: Eller hur! :) Jaså? :)
Matilda Danielsson

2014-05-12   21:33:31
URL/bloggadress: http://mittlivsomjonsson.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: