En söt poncho

publicerat:   2014-11-03   20:50:00  postat i:  "Inhandlat"   1 kommentarer



 
En ny poncho från Glitter! De hade 25% rabatt på allt stickat, så slog till! Har aldrig haft en poncho innan vad jag kan minnas, så det var väl dags... :D
 
Är typ sjuk, vaknade i morse och bara "oh no fuck" ungefär. Har möten, prov, inlämningar, fotografering till mitt UF-företag osv denna vecka, som jag inte kan missa! Ska nog ta en halstablett snart, fastän jag inbillar mig att de inte hjälper... Glass brukar hjälpa dock, väl? Men kör ju detox så ska helst undvika det. Nåja ser fram emot denna veckan lite i alla fall, om jag inte blir sjukare vill säga. Kramkram!







Postat av: Isabella

Jättefin :D

Svar: Tack :D!
Matilda Danielsson

2014-11-03   21:58:42
URL/bloggadress: http://byisa.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: