Blev brunett igen

publicerat:   2014-09-11   19:37:00  postat i:  "Bilder på mig"   1 kommentarer



 
Har inte berättat för er att jag skulle färga håret idag, så här blev det i alla fall! Min frisör Olivia tog före- och efterbilder men jag har inte dem här, ska be om att få dem! :) Så ska jag visa dem också. Det blev såå stor skillnad och jag är helnöjd! Gillade även mitt ljusa hår men kände att det var dags för en förändring och det var två år sedan jag var riktigt mörk i håret, så detta passade perfekt nu när det börjar bli höst och allt det där. Kanske bleker det i sommar sen när färgen runnit ur lite! Nu ska jag plugga engelska. Vi hörs snart!







Postat av: Rebecka

Gud vad snyggt hörru!

Svar: Taack!!:D
Matilda Danielsson

2014-09-12   09:57:42
URL/bloggadress: http://www.rebeckamartenssons.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: