Indiskt

publicerat:   2013-12-13   20:22:00  postat i:  "Inhandlat"   0 kommentarer



Igår kom pappa hem från Indien! Då hade han köpt pressnter åt mig, min syster och mamma. Precis som när vi var små. Han kom alltid hem efter sina jobbresor med paket åt oss haha. Fick det här, en söt sovtröja, sovlinne, ett snyggt armband och lite andra plagg som jag och min syster delar för att vi kunde inte bestämma vilken som skulle få dem. Det här kan vara fint till sommaren tycker jag i alla fall!


Glad lucia får jag säga! Har ätit massa pepparkakor i skolan, lussebulle, risgrynsgröt och julskinks-macka. Nu börjar jag få lite julfeeling! Ikväll bestämde jag mig för att umgås med min familj lite då det inte blir så ofta känns det som. Det är ju viktigt att prioritera det också, så länge man bor hemma, känner jag typ. Ska sticka lite på min halsduk också(!). Imorgon ska vi fira farmor och farfar för de har fyllt år, ut och äta med släkten på dagen. Sen ska jag umgås med min kärlek hela kvällen och fram till söndag någon gång. Ha en fin kväll, readers!










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: