Hollywood & Universal studios

publicerat:   2013-07-13   18:10:00  postat i:  "Resor"   0 kommentarer



 
 



Hej hej hej! Jag har inte hunnit uppdatera er någonting härifrån hittills. Ont om tid och segt internet. Men ska försöka göra mitt bästa. Igår var vi på Universal Studios, herre min gud vad häftigt. Fick se var Desperate Housewifes spelades in osv. Fick även se och vara med om specialeffekter som hur det ser ut när det brinner i en film, ett tåg kraschar, blir översvämning och sådant. I torsdags var vi i Hollywood och åkte omkring lite, såg många svinhäftiga hus bland Beverly Hills och även Hollywood skylten och gick på Walk of Fame. Idag: San Diego eller beachen här, Venice eller Santa Monica.

Hör av mig ikväll eller imorgon! Som ni vet är det 9 timmars tidsskillnad så klockan är just nu 09.09 här, dvs det blir lite konstigt om jag uppdaterar på kvällstid här eftersom det blir på nattid för er. Men men! Hoppas ni har det bra, för det har jag verkligen!










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: