Cheers!

publicerat:   2013-06-30   16:55:00  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer





Haha vad glad och go jag ser ut med min festis! Har dessvärre druckit tusen sådana senaste dagarna då jag insåg att dem funkade bättre för halsen än vad varm choklad gjorde. Förbrukningsvara #1 här hemma just nu alltså. Äter för det mesta bara soppa också, och glass... Mhm. Får reda på imorgon som sagt om jag har körtelfeber, halsfluss eller streptokocker (virus). Hoppas i vilket fall som helst på att jag kan jobba tisdag-fredag. SÅ typiskt när man fått ett nice sommarjobb, och blir sjuk. 







Postat av: aliengirl- life with autism and art

Jag gillar också festisdricka, fast jag dricker apelsin! :)

Svar: Länge sen jag drack den smaken!:D
Matilda Danielsson

2013-07-01   13:21:19
URL/bloggadress: http://aliengirllouise.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: