Mina läppstift

publicerat:   2013-06-16   12:50:00  postat i:  "Tips"   2 kommentarer





Tänkte visa er min läppstift-samling! Har dessa fyra färger från MUS. Använder inte läppstift alls ofta längre, innan gjorde jag det mer. Det är så himla fint tycker jag i alla fall! Det rosa är nyast och det hade jag på skolavslutningen. Alla läppstift från MUS kostar 170 kronor /st och jag tycker de är superbra, finns verkligen i alla möjliga färger och nyanser!







Postat av: Angelica Nordin

hello!
Tänkte fråga om du kanske är sugen på ett bloglovin byte? (Jag följer dig, du följer mig kind of thing) :)

Svar: Hej! Absolut kan vi göra det! Har lagt till dig nu :)
Matilda Danielsson

2013-06-16   17:08:15
URL/bloggadress: http://angelicanordin.se
Postat av: Ebba

Jag har aldrig provat MUS läppstift, kanske borde köpa ett:)

Svar: Ja det tycker jag du borde!:D
Matilda Danielsson

2013-06-17   12:15:02
URL/bloggadress: http://wasteofmakeup.blogg.se/2013/june/ask-me-anything.html



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: