För ett år sedan i Malmö

publicerat:   2013-05-24   20:18:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer




Imorgon är det dags igen, jag och Nora drar vår traditionella resa till Malmö! Det ska ätas gott och shoppas gott. Har ett antal saker på min lista jag måste handla. Sen ska vi trampa lite båt i ån som rinner genom staden :). Att resa alltså. Finns det ens något som är bättre?

Testade förövrigt på tabata idag på mitt gym. Roligt och otroligt jobbigt var det, haha! Ska nog byta ut ett av mina bodypump-pass i veckan till ett tabata-pass. Dock hann jag inte vara med på stretchdelen så kanske får lite ont här och var imorgon. Meen vill ni veta något annat roligt! (Vilket positivt inlägg!) Jag har fått sommarjobb! Tackade nej till ett annat för att jag ska åka till USA under den perioden. Men idag vid lunchtid ringde det en kille som bad mig komma och möta upp honom på hans kontor i stan, så vi diskuterade arbetstider/uppgifter - ska få jobba på något som heter Öppna Kanalen och få göra egna filmer! Hur kul? Åh vad jag vill jobba. Haha.










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: