Paus

publicerat:   2013-09-29   16:59:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



Hej pojkar och flickor. Är dödshungrig för tillfället därav pga att jag suttit med matte i ungefär tre timmar. Men känner mig duktig ändå att jag försöker, fast än att studera matte är det värsta jag vet. På riktigt det värsta jag vet. Spelar hellre fotboll (gillar verkligen, verkligen inte fotboll). Målade klart naglarna för en liten paus och ska nog leta reda på en frukt nu, och fortsätta studera matte, företagsekonomi (♥) och franska(♥). FEK och FRA är två av de bättre ämnena i skolan, så att säga.

Imorgon ska jag till tandläkaren innan skolan och kicka igång vecka 40. Är trött hela tiden och tydligen beror det på mina inflammations-tabletter jag äter för min inflammation i magmusklen, så jag slutade äta dem idag och hoppas på att jag ska återfå lite engergi igen och inte ha ont i magen... krångligt.
Vi hörs snart!










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: