New boots

publicerat:   2014-08-31   15:59:56  postat i:  "Inhandlat"   3 kommentarer



 
Stövlar från Dinsko
 

Köpte dessa idag efter att ha tänkt på de ganska länge. De är ju som ni ser snarlika Johnny Bulls och även Primeboots, dock aningen billigare. Handlade upp nästan alla mina jobbpengar i USA, så kunde inte lägga vantarna på det dyrare alternativet. Tycker om dessa väldigt mycket ialla fall, och om jag fortsätter att tycka om dem (brukar ändra mig väldigt fort haha) kommer jag slå till på ett par Primeboots nästa höst. Köpte även en ny höstkappa då jag tröttnat på min från förra hösten... ni ser ju. Hehe. Ska till Stockholm den 18 augusti med skolan så ska försöka spara lite pengar tills dess. Det enda jag är nervös över inför den resan är att vi ska sova på vandrarhem (antar jag?) - har inga bra erfarenheter från det tidigare i mitt liv. Sov på ett vandrarhem med konfirmationen för 2,5 år sedan och nä fy fan det var bland det värsta jag har varit med om i hela mitt liv, det är verkligen en topp 10 av de värsta sakerna som inträffat. Alltså, EN toalett till typ 20 pers? Får trösta mig med att vi nog inte kommer spendera mer än några timmar där då vi ska besöka riksdagshuset och SVT, samt hinna shoppa... Puhh. Önska mig lycka till, antar jag :(.







Postat av: Lisa

Sjukt snygga stövlar! Blir perfekt nu när hösten närmar sig :)

Svar: Ja verkligen!:D Och tack !
Matilda Danielsson

2014-08-31   16:40:28
URL/bloggadress: http://kyntaja.blogg.se
Postat av: Susanna Maria J

Snygga! :)

Svar: Tack :D
Matilda Danielsson

2014-08-31   17:24:11
URL/bloggadress: http://oslofru.com/
Postat av: ♀ THE REVOLT ♀

Fina!^^

Svar: Tack så mkt!:D
Matilda Danielsson

2014-08-31   18:35:00
URL/bloggadress: http://TheRevolt.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: